Array ( [type] => 2 [message] => mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30121 [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  صرافي بيت پين، بيت پين، صرافي ايراني بيت پين، سودپلاس صرافي بيت پين، بيت پين، صرافي ايراني بيت پين، سودپلاس

seengram

صرافي بيت پين

بيت‌پين يكي از صرافي‌هاي ايراني است و توانسته در مدت زمان كوتاهي خود را در ميان صرافي هاي برتر داخلي مطرح كند. صرافي بيت پين با امكانات و شرايط خوبي كه ارائه داده است مي‌توانيد بدون واسطه اقدام به خريد و فروش بيت‌كوين و ساير ارزهاي ديجيتال از طريق كارت هاي بانكي بپردازيد. درواقع در بازار صرافي بيت‌پين، خريداران و فروشندگان ايراني ارزهاي ديجيتال مي‌توانند بدون واسطه و به طور مستقيم با يكديگر معامله كنند و به راحتي معاملات خود را با قيمت‌هاي مدنظر انجام دهند.

طبق مستندات و موارد بيان شده در سايت صرافي بيت پين، تيم بيت‌پين متشكل از مجموعه دانش‌آموختگان، اعضاي هيئت علمي و خبرگان دانشگاه شريف تهران تشكيل شده است و اين تيم با تكيه بر دانش روز دنيا و تجربه متخصصان جوان در سطح ملي و بين‌المللي، پلتفرمي امن و مطمئن براي خريد و فروش ارز ديجيتال در داخل كشور فراهم كرده است.

از اين رو صرافي بيت پين اعلام كرده است كه تيم بيت پين خود را مسئول در قبال سوالات و ابهامات مشتريان مي‌داند و به صورت ۲۴ ساعته در هفت روز هفته پاسخگوي همه‌ي مشكلات و مسائل كاربران عزيز و محترم خود است.

ويژگي هاي صرافي بيت پين
پشتيباني از تعداد زيادي ارزهاي ديجيتال (بيش از 80 ارز ديجيتال)
امنيت بالا براي خريد و فروش، مراقبت و نگهداري ارزهاي ديجيتال
مشاهده لحظه‌اي قيمت هاي ارزهاي ديجيتال
سفارش گذاري با حد ضرر و سود و OCO براي مديريت ريسك و كسب سود بيشتر
امكان ثبت سفارش فوري
رابط كاربري ساده و روان براي استفاده همه‌ي كاربران
پشتيباني 24 ساعته و مناسب
پشتيباني از نسخه وب، اندرويد و IOS


منبع: سودپلاس


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/2/12 ساعت: ۱۴ توسط:seengram :